close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה שופיפיי היא פלטפורמה מצויינת למסחר מקוון?

מערכת שורשח תמוז, תשפא18/06/2021

שופיפי מתמקדת במסחר אלקטרוני בלבד ולכן היא מתאימה לו יותר...

תגיות:

אם יש לכם מוצרים שאתם רוצים למכור ברשת בין אם יש לכם כבר חנות פיזית במקביל או שלא, יש פלטפורמה אחת שאתם חייבים להכיר. הפלטפורמה היא שופיפיי, שם שבטוח שמעתם וכזה שהולך והופך למוכר יותר ויותר. אתם יכולים כמובן לבנות חנות בפלטפורמה אחרת אבל זה ייקח לכם המון זמן, יעלה לכם המון כסף ולא יספק לכם את הפתרונות ששופיפיי מציעה. הקמת חנות בשופיפיי יחד עם פרסום בגוגל שופינג יאפשרו לכם להגיע למקומות מדהימים בעסק שלכם. אז הנה קצת מהיתרונות של המערכת.

/>
כי כל אחד יכול
למה שופיפיי היא כזו פלטפורמה טובה שמיליוני סוחרים בעולם בחרו בה? קודם כל כי כל אחד יכול לבנות בה חנות מקוונת. כן, חנות שנראית מעולה וכזו שגם תמכור לכם ובלי מאמץ מיותר. יש תבניות מוכנות וכל מה שצריך זה לבנות עליהן את החנות.

אפשר לעשות קסטומיזציה
לא מספיקות לכם התבניות ששופיפיי מציעה? רוצים ייחודיות בחנות שלכם וגם להוסיף אפשרויות? שופיפיי מאפשרת לכם לשנות את הקוד של החנות. כן, כל מה שצריך זה לדעת לבנות עם קוד או לשכור את שירותיו של מי שיודע, ואתם יכולים לשדרג עוד יותר את החנות שלכם.

כי היא כבר כולל הכול.
מה זה אומר הכול? זה אומר ניהול של המוצרים והלוגיסטיקה, זה אומר שירות תשלומים, זה אומר בניית מסד לקוחות, כלים שונים לניהול שירות הלקוחות ומה לא... לא צריך לשבור את הראש והכל הוא בתוך מנוי חודשי אותו משלמים על החנות.

אין ספק ששופיפיי משנה את כללי המשחק בעולם המסחר המקוון. עם כל הכבוד לפלטפורמות אחרות כמו וורדפרס וויקס, שופיפיי מתמקדת במסחר אלקטרוני ובו בלבד.

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה